VOLEJTE (PO - PA): +420 388 303 021
O nás
  • Jsme řádným členem Asociace inkasních agentur
  • Nabízíme komplexní služby v oblasti pohledávek
  • Více než 15 let zkušeností
  • Profesionalní přístup k partnerům i dlužníkům
Image 0 - Asociace inkasních agentur

Politika jakosti

Osvědčení o proškolení zaměstnanců firmy na téma insolvence a vymáhání

Školení zaměstnanců

Naši zaměstnanci jsou pravidelně školeni mimo jiné i v oblasti insolvence.

Školení zaměstnanců jsou založena především na posílení schopností a dovedností jednotlivce, na jehož základě může být rozvíjen potenciál společnosti. Kurzy jsou proloženy interaktivními technikami, specifickými metodami a praktickými příklady.

Asociace inkasních agentur

Jsme členy Asociace inkasních agentur

Asociace inkasních agentur dlouhodobě volá po regulaci vstupu do odvětví inkasa pohledávek, a to prostřednictvím vázané či koncesované živnosti, spojené se splněním určitých kvalifikačních předpokladů. Dalším prosazovaným krokem je vytvoření regulativu, vyhlášky nebo sazebníku, jež by tarifikoval cenu mimosoudního vymáhání.
Na zasedání asociační rady dne 14. června, byl přijat nový člen Asociace inkasních agentur, a to společnost MEMFIS.cz, s.r.o., jež rozšířila řady řádných členů.

Certifikace ISO

Certifikace ISO

Společnost se rozhodla aplikovat systém managementu jakosti podle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2001 s cílem získat a trvale udržet certifikát kvality. Součástí tohoto cíle je i závazek společnosti, všechny aplikované systémy a procesy neustále zlepšovat. Toto rozhodnutí bylo motivováno především snahou prokázat všem obchodním partnerům, že poskytování kvalitních produktů je možné aplikací systému managementu jakosti ještě zlepšit. Vedení společnosti očekává, že dosažením úspěšné certifikace vzroste i prosperita společnosti.

Osvědčení o proškolení zaměstnanců firmy na téma Komunikační dovednosti

Komunikační dovednosti

Vymáhání pohledávek v telefonickém kontaktu s klientem. Školení jsou prakticky zaměřená na zvýšení profesionality pracovníků, zvýšení efektivity práce pomocí komunikačních dovedností s ohledem na zaměření telefonického kontaktu s klienty a v neposlední řadě na pro-klientský přístup a profesionální nadhled nad řešenými situacemi.


Zavedení systému managementu jakosti je vnímáno jako začátek procesu, který bude dále pokračovat na základě vývoje v jednotlivých tržních segmentech tak, že dobré postavení a pověst, kterou firma má, bude neustále synonymem trvalé kvality.

best quality